Erikeepperin ja Peducan juomapeli-ilta

Juomapeli-ilta on täällä!!

Erikeepperi ja Peduca yhdessä järjestävät hassunhauskan juomapeli-illan Rexillä perjantaina 10.11. Juomapeliturnaus alkaa klo 18 ja päättyy viimeistään klo 22. Tämän jälkeen pippalot ovat avoinna kaikille erikeepperiläisille ja peducalaisille, ja juomapelejä saa jatkaa vapaasti aamuyöhön saakka. Itse turnaus on kuitenkin vain 50 henkilölle, joten muista ilmoittautua ajoissa päästäksesi kisailemaan! Voittajalle luvassa palkinto!

Ilmoittautuminen aukeaa maanantaina 30.10. klo 12.00 tämän linkin kautta:https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/83659/lomake.html

HUOM! Ethän täytä ilmoittautumislomaketta, jos et osallistu itse turnaukseen klo 18-22. Paikan päälle saa saapua vapaasti klo 22 jälkeen.

Muistathan ottaa illan turnaukseen ja jatkoille mukaan omat proteiinipatukat ja riittävästi energiajuomaa tankkausta ja pelejä varten.

MITÄ? Erikeepperin ja Peducan juomapeli-ilta
MILLOIN? pe 10.11. klo 18
MISSÄ? Gustavus Rexillä (Leppäsuonkatu 11)
MIKSI? Koska parasta

Tehdään illasta huikea! BE THERE OR BE SQUARE! ♥

————————————————————————————————————

Tsekkaa tästä vielä juomapelien säännöt jo valmiiksi ennen ikimuistoista iltaa!

TOP GUN:

Pelin kulku:
Pelataan pareittain (2vs2)
Parit asettuvat pöydän vastakkaisiin päihin niin, että joukkueen jäsenet ovat suorassa linjassa pöydän vastakkaisissa päissä ja kilpailijat vierellä. Jokaisen pelaajan eteen asetetaan suorassa linjassa 5 mukia, jotka täytetään tasaisesti. Tarkoituksena on saada mahdollisimman nopeasti joukkueen kaikki juomat juotua. Molemmat joukkueet pelaavat samaan aikaan. Palloa heitetään beer bong -tyyliin joukkuekaverin mukiin. Kun pallo osuu mukiin, juodaan juoma tyhjäksi ja flip a cup- tyyliin tyhjä muki pyöräytetään pöydällä. Kun tämä on tehty, peli voi jatkua kunnes kaikki mukit ovat tyhjiä. Nopein joukkue voittaa!

JUOMAJAHTI:

Pelin kulku:
Pelaajia 4-10hlö. Pelaajat asettautuvat tasaisesti pöydän ympärille.
Jokainen pelaaja laittaa mukillisen juomaa keskelle pöytää.
Molemmille puolille pöytää laitetaan 1 tyhjä kuppi ja 1 pingispallo pelaajan eteen. Ensimmäiset pelaajat alkavat heittää palloa pöydän kautta pompulla kuppiin. Kun pallo viimein osuu kuppiin, siirtyy heittovuoro myötäpäivää seuraavalle pelaajalle ringissä. Tätä jatketaan niin kauan, kunnes toinen kuppi tavoittaa toisen. Tällöin tulee sen “jahtaavan” pelaajan laittaa oma kuppinsa edellä olevan kupin päälle, jolloin “hävinnyt” joutuu antamaan syntyneen kuppipinon eteen päin ja juomaan keskeltä yhden juoman. Juoman juotuaan hänen tulee heittää pingispallo kuppiin ja näin peli taas jatkuu. HUOM: Jos pelaaja vahingossa heittää pallon pöydän keskellä oleviin kuppeihin, tulee hänen tällöin juoda kyseinen kuppi.

VELHOSAUVA:

Pelin kulku:
-Kaksi tai useampi 3-5 hengen joukkuetta
– Paljon juomia
– Aikaa 20 min
1. Ensimmäinen joukkueesta juo tölkin tyhjäksi.
2. Sen jälkeen uusi, täysi tölkki teipataan jesarilla tyhjän juodun tölkin päälle.
3. Seuraava joukkueesta ottaa kyseisen ’tölkkisauvan’ ja juo tölkin päällä olevan täyden tölkin tyhjäksi.
4. Tölkkisauva kiertää joukkueessa ja jokaisen tyhjän tölkin päälle teipataan uusi täysinäinen tölkki.
5. Peli jatkuu kunnes aika loppuu, voittajajoukkue on se kumman velhon sauva on pidempi.
6. Lopuksi sauvoilla miekkaillaan ja se kumman joukkueen sauva kestää miekkailua ehjänä pidempään voittaa pelin toisen osan.

LAIVANUPOTUS:

Pelin kulku:
Pelissä 1vs1. Molemmat asettavat juomat valitsemilleen kohdille pelilaudalla. Pelaajat lähtevät vuorotellen upottamaan toistensa laivoja. Esim. kun pelaaja sanoo 2C, vastakkainen pelaaja joutuu juomaan sillä kohdalla olevan juoman (jos sillä kohdalla on juoma).
Se pelaaja, jolla on viimeisenä laivoja (juomia) jäljellä, on pelin voittaja!

KORTTIPELEJÄ:

FUCK THE DEALER:

3+ hlö. Kaikille pelaajille jaetaan yksi kortti. Alimman kortin saanut määrätään jakajaksi. Jakaja ottaa pakan käteensä ja pyytää vasemmanpuoleista pelaajaa arvaamaan pakan päällimmäisen kortin numeron. Jos pelaaja arvaa oikein ekalla, jakaja joutuu juomaan 6 huikkaa ja arvaajan vuoro vaihtuu myötäpäivään.
Jos pelaaja arvaa väärin, jakajan on sanottava onko kortti korkeampi vai matalampi. Mikäli hän tällä kertaa arvaa oikein, jakajan on juotava 3 huikkaa ja jos ei, vuoro vaihtuu. (Jakaja pysyy vielä samana.) Jos pelaaja arvaa toisellakin kerralla väärin, hänen tulee juoda arvauksen ja kortin välinen erotus (esim. jos kortti olisi 7 ja hän arvaisi 4, hän juo 3 huikkaa). Kun 3 pelaajaa putkeen ei saa jakajan korttia arvatuksi, jakajan vasemman puoleisesta pelaajasta tulee jakaja. Käytetyt kortit laitetaan kuvapuoli ylöspäin pöydälle ja niistä tehdään pinoja, jossa on sama numero eli pelin loputtua pöydällä pitäisi olla 13 pinoa, joissa kaikissa on 4 korttia.

BUSSI:

Koko pakka sekoitetaan ja 10 korttia asetetaan pyramidin muotoon pöydälle kuvapuoli alaspäin. (ekaan riviin 1, toiseen 2, kolmanteen 3 ja neljänteen neljä). Kaikille jaetaan 4 korttia.
Jakaja kääntää pyramidin alimmat kortit (eli 4 alinta korttia). Jos jollain on kädessä samoja kortteja kuin pöydällä, hän voi laittaa sen siihen päälle. Joka parista saa määrätä toiselle yhden huikan.
Seuraavaksi käännetään seuraavan rivin kortit (eli 3 korttia). Ja taas pareista saa määrätä huikkia, mutta tällä kertaa 2 huikkaa joka parista. Seuraavasta kahden kortin rivistä saa määrätä 3 huikkaa ja viimeisestä yhden kortin rivistä 4 huikkaa. Se pelaaja jolle jäi eniten kortteja käteen joutuu ”ajamaan bussilla”. Mikäli tulee tasapeli, jaetaan kullekin yksi kortti ja pienimmän saanut häviää eli joutuu ”ajamaan bussilla”

–>

BUSSILLA AJO (Tätä pelaa vain pelaaja joka joutui ajamaan bussilla.)
1. Pakka sekoitetaan uudelleen ja 10 korttia asetetaan taas samanlaiseen pyramidi asetelmaan.
2. Jakaja kääntää ensimmäisen kortin pyramidin alimmasta rivistä ja kysyy pelaajalta: Suurempi vai pienempi?
3. Vastauksen jälkeen jakaja kääntää seuraavan kortin pakasta tämän kortin päälle.
4.Jos pelaaja vastasi oikein, jakaja kääntää pyramidista seuraavan kortin ja kysyy samaa. Tätä jatkuu kunnes pelaaja on arvannut kaikki pyramidin kymmenen korttia oikein.
5. Aina kun pelaaja vastaa väärin, joutuu juomaan yhden huikan, jonka jälkeen jakaja siirtyy takaisin pyramidin alkuun ja aloittaa kysymään taas ensimmäisestä kortista.
6. Peli loppuu jos pelaaja saa kaikki 10 korttia arvattua oikein tai pakka loppuu.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s